HåboPortalen.se - allt om Håbo - sedan 2003: Midsommarfint i Bålsta Midsommarfint i Bålsta ================================================================================ Attila Gal on 22 Jun 2011 Så glad man blir när man ser så fina blommor som blomsterfixarna sätter ut i Bålsta centrum och i rondellerna. Hoppas det får stå kvar, så alla förbipasserade få njuta av det. Vi börjar likna Enköping med alla vackra blommor som de har där. Trevlig Midsommar och njut av vår fina natur! Siv Sköld