Hem | Övriga Nyheter | Rödljus vid övergångsställe

Rödljus vid övergångsställe

Jag med flera går där varje dag, och bilarna stannar inte alltid när det bara blinkar....Flera skolbarn går den vägen och eftersom korsningen är brevid så är det också svårt som bilist att se blinket när man svänger. Så vi måste få dit ett rödljus, innan ngn blir påkörd!

Tina