Nu har jag plockat de sista hallonen för i år
Lite tråkigt när sommaren går mot sitt slut. Nu har jag plockat av, våra sista hallonen för i år.
Vi har dock några hösthallon kvar, så kanske det kan bli några stycken av dem, att plocka i munnen senare..
Jag brukar stycke frysa mina hallon, jag lägger ute dem på en tallrik och sedan in i frysen med dem. Jag lägger sedan de frysta hallonen i en plastburk med lock.
Jag kan lätt sedan ta upp en och en och garnera en tårta med dem.
Hälsningar
Siv Sköld
