Hem | Övriga Nyheter | Nu har jag plockat de sista hallonen för i år

Nu har jag plockat de sista hallonen för i år

image

Lite tråkigt när sommaren går mot sitt slut. Nu har jag plockat av, våra sista hallonen för i år.

Vi har dock några  hösthallon  kvar, så kanske det kan bli några stycken av dem, att plocka i munnen senare..

Jag brukar stycke frysa mina hallon,  jag lägger ute dem på en tallrik och sedan in i frysen med dem. Jag lägger sedan de frysta hallonen i en plastburk med lock.
Jag kan lätt sedan ta upp en och en och garnera en tårta med dem.

Hälsningar
Siv Sköld