Kall vinter igen?
Skicka även du in dina bilder från Håbo för publicering, bifoga gärna några rader med text.
Det är nu rikligt med rönnbär här i Håbo, det brukar betyda att vi får en lång och kall vinter.
Rönnbärsgelé är en delikatess till älgkött.
Hälsningar
Rolf Adolfsson
