Hem | Övriga Nyheter | Förarlöst lok

Förarlöst lok

Jag tror SJ redan börjat med förarlösa tåg, kanske för att hålla tidtabellen och kostnaderna nere.
Vi går mot en spännande framtid.
 
Hälsningar
Rolf Adolfsson