Förarlöst lok
Jag tror SJ redan börjat med förarlösa tåg, kanske för att hålla tidtabellen och kostnaderna nere.
Vi går mot en spännande framtid.
Hälsningar
Rolf Adolfsson

Jag tror SJ redan börjat med förarlösa tåg, kanske för att hålla tidtabellen och kostnaderna nere.
Vi går mot en spännande framtid.
Hälsningar
Rolf Adolfsson