Dimman på väg in mot Kivinge
Skicka även du in dina bilder från Håbo för publicering, bifoga gärna några rader med text.
Så vackert det var i morse med klarblå himmel och solen som sken så fint på dimman där borta, som sedan kom närmare.
Det är härligt att ha naturen så nära intill sig.
Hälsningar
Siv Sköld
