Vintertid 2011 – nu är det dags!
Vintertid infaller i år klockan 03.00, natten mot 30 oktober. Det är DÅ man ska vrida tillbaka klockan en timme.
Sedan får vi leva med vintertid till 27 mars 2012, då det äntligen är dags att dra fram klockan en timme igen och gå tillbaka till sommartid.
