Hem | Övriga Nyheter | "Pärlan" redo för fjällen

"Pärlan" redo för fjällen

När det blev -25C fick man vara redo med isskrapan på "insidan" av framrutan. Men aldrig behövde man bekymmra sig om kylarglyckol. Rätt klädd var "bubblan" ett förträffligt fordon. Mycket roligt att den bevarats.
 
Hälsningar
Rolf Adolfsson