Vinterbilder 3 dec 2012
(Insändare) Här får ni några vinterbilder från ett kyligt Håbo.
• Kalmarviken med "spökskeppet"
• Soluppgång vid Kalmarviken
• Fikabord vid gästbryggan
• Skylten vid Centrumrondellen!
Hälsningar
Rolf Adolfsson

(Insändare) Här får ni några vinterbilder från ett kyligt Håbo.
• Kalmarviken med "spökskeppet"
• Soluppgång vid Kalmarviken
• Fikabord vid gästbryggan
• Skylten vid Centrumrondellen!
Hälsningar
Rolf Adolfsson