Hem | Övriga Nyheter | Vinter på vägarna

Vinter på vägarna

image

(Insändare) Vi var som vanligt in och onsdagshandlade. Oj vilken snöoväder Vi bor i Kivinge och det är drygt 1 mil till affären ICA i Bålsta.

Så här såg det ut på vägarna när vi åkte. De hade plogat, men snön blåste och yrde, så det var lite tjockt på en del ställen med snö.

Hälsningar
Siv Sköld