Solnedgång vid Biskops Arnö
(Insändare)
Jag vill passa på och fota när någon solglimt finns i vintermörkret, Här är det solnedgången vid Biskops Arnö. Onsdag den2 januari 2013.
Hälsningar
Siv Sköld

(Insändare)
Jag vill passa på och fota när någon solglimt finns i vintermörkret, Här är det solnedgången vid Biskops Arnö. Onsdag den2 januari 2013.
Hälsningar
Siv Sköld