Hjälstavikens Natrurreservat rustar för besökare
(Insändare) För nästan 1 månad sedan var vi till Hjälstaviken och tittade. De höll på med byggandet av nya gångbroar och sedan ett utkikshus med tak på. Nu var det nästan färdigt, kanske bara ett tak som ska göras över en gångbro, över till själva utkikshuset.
Fint är det och roligt blir det, sitta där sedan och titta på alla fåglarna, som ännu inte har kommit riktigt ännu.
Gott om sittplatser fanns det längs gångbroarna, skönt att vila för den som inte orkar gå så mycket.
Jo då, vi såg blåsippor också!
Hälsningar
Siv Sköld
