Bron till Biskops Arnö översköljd med vatten
(Insändare från23 april) Vi åkte ner till Biskops Arnö och tittade på den årliga ”vårfloden”, fast förra året tror jag det inte var så här. Nu var det extremt mycket vatten och folk fick vada över eller åka med en traktor.
Tidtabell har de satt upp för det. Hoppas det sjunker undan snart.
Hälsningar
Siv Sköld
