Solnedgång, vilket sken, himlen rödrosa i kväll
(Insändare) I kväll, den 12 mars, var det extra ljust ute, men det var himlen som var delvis rödrosa. Jag hämtade kameran och tog några bilder.
Så här såg det ut i Kivinge och jag tror det såg ut så här på många andra ställen också. Andra bilden syns månen med som en liten vit prick.
Hälsningar
Siv Sköld Bålsta
