Frosten har kommit
Det är frost ute, jag måste ute och fota, den fina frosten som satt sig på marken. Gräsetstråna är alldeles vita av frosten.
Det är vackert i solkenet. Bilderna tagna i Kivinge Övergran Bålsta. .
Hösthälsningar
Siv Sköld

Det är frost ute, jag måste ute och fota, den fina frosten som satt sig på marken. Gräsetstråna är alldeles vita av frosten.
Det är vackert i solkenet. Bilderna tagna i Kivinge Övergran Bålsta. .
Hösthälsningar
Siv Sköld