Hem | Övriga Nyheter | Frosten har kommit

Frosten har kommit

Det är frost ute, jag måste ute och fota, den fina frosten som satt sig på marken. Gräsetstråna är alldeles vita av frosten.
Det är vackert i solkenet. Bilderna tagna i Kivinge Övergran Bålsta. .

Hösthälsningar
Siv Sköld