Hem | Övriga Nyheter | De kämpar för att få behålla "normaltid alltid"

De kämpar för att få behålla "normaltid alltid"

image

Ingen mår bra av att manipulera tiden två gånger om året. Särskilt svårt är det på hösten då vi ska in i mörkret igen. Det skapar onödiga depressioner.

Det tycker en grupp människor som bildat en grupp på Facebook, på följande facebookadress: https://www.facebook.com/groups/normaltidalltid/