De kämpar för att få behålla "normaltid alltid"
Ingen mår bra av att manipulera tiden två gånger om året. Särskilt svårt är det på hösten då vi ska in i mörkret igen. Det skapar onödiga depressioner.
Det tycker en grupp människor som bildat en grupp på Facebook, på följande facebookadress: https://www.facebook.com/groups/normaltidalltid/
