Vinter på Granåsen
(Insändare) I söndags var jag vid Granåsen och skulle se om det var någon aktivitet där.
Jodå! fullt med bilar på parkeringen och fullt med folk som var ute och åkte skidor i spåren.
Vid Teknikbacken var snökanonerna i full gång, men det gick att åka skidor på sidan om i backen där.
En härlig och solig dag var det och med lite minusgrader, som det ska bara..
Hälsningar
Siv Sköld
