Snörapport från Teknikbacken
(Insändare) En av våra läsare skickade in några bilden från Teknikbacken, där snökanonerna var igång i helgen.
Jag var vid Teknikbacken i dag och såg att de har gjort en hel del där. Snökanorna var i gång för fullt, så nu kommer det att bli riktigt fint där så småningom.
Siv Sköld
