Håbostiftelse mot mobbning
Hoppas du har det fint i den friska, energigivande höstbrisen!!! Stiftelsen "Våga va´dig själv"!!! bjuder på ännu ett energipiller, nämligen vår Göteborgspremiär för "Våga va´dig själv"!!!
Den Håbobaserade Stiftelsen "Våga va´dig själv"!!! arrangerar lördagen den 22 oktober "Våga va´dig själv"!!!-dagen på Göteborgs Stadsteater
31/10-1/11 Medverkar "Våga va´dig själv"!!! på Skolforum på Göteborgsmässan.
Lördagen den 28 Januari 2012 avhålls "Våga va´dig själv"!!!-dagen på Södra Teatern i Stockholm
Lördagen den 3 Mars 2012 är det dags för "Våga va´dig själv"!!!-dagen på GöteborgsOperan.
25-29 Juni arrangeras "Våga va´dig själv"!!!-lägret för ungdomar 12-15 år både i Stockholm och Göteborg.
Men...
först är det som sagt dags för den stora Göteborgspremiären!!!
Välkomna!
Stiftelsen "Våga va´dig själv"!!!
