Hem | Övriga Nyheter | Föreningsnytt | Föreningen Norden har årsmöte med Kim Amb

Föreningen Norden har årsmöte med Kim Amb

image

Kim Amb, Sveriges världsspjutkastare och boende i Bålsta gästar vårt årsmöte. Han deltog i OS 2012, har tagit flera SM-guld och vunnit i Diamond League (Lausanne).

Kom och lyssna på hans erfarenheter och upplevelser, förberedelser och träning! Och inte minst - personen bakom spjutet!
Samtidigt har Föreningen ett kort årsmöte!

Vi bjuder på förfriskningar

Plats: Bålsta, Skeppet (bredvid Statoilmacken)
den 12 februari 2014, Kl: 19:00

Föreningen Norden