Tänkvärt
En 6-7årig flicka såg mig för första gången med den vita käppen i handen. En stund senare kom hon fram och tog mina händer i sina och frågade: ”Kan du se mig?”
Frågan gav mig omedelbart ett annat perspektiv. Hur viktigt är det inte för ett barn att vara sedd och bli sedd! Vi tänker för ett ögonblick på BRIS, för de glömda och osedda!
Göte Ingelman
