Viscafé på Stationen med Good Omen
Föreningen Stationen, Stationen Scen & Konst inbjuder till evenemang.
Good Omen är ett akustiskt coverband som även kör egna låtar, allt i egen tappning.Musikstilen är mixad så du kommer erbjudas oväntade arrangemang.
Bandet består av Magnus Stenberg(Akustisk gitarr och sång), Per-Martin Eriksson(Bas och sång) och Elin Juhlin(Sång).
Entré: 40kr
Stationens Facebook-sida:
https://www.facebook.com/stationenscenochkonst
Viscafé med Good Omen:
https://www.facebook.com/events/1054255031267214/
