Tennisklubbens herrlag till division 2
Seriefinalen mot Västerås tidigare i månaden blev en otroligt bra match där Bålstas herrlag gick upp i division 2 via 3-1 och därmed 6 raka vinstmatcher i serien!
I laget spelade Jeppe Johansson-Holm, Njål Foss Stene och Marcus Kästel. 41 personer på läktaren, duktiga bollkallar/kajsor och ett otroligt drag! GRATTIS TILL LAGET OCH TACK TILL ALLA SOM KOM HIT OCH STÖTTADE!!!
Källa: Bålsta TK
