Hem | Övriga Nyheter | Sport | Äntligen!

Äntligen!

Vi är ett glatt gäng som spelar utan några större förväntningar mer än att ha roligt, varje tisdag klockan 21.00 i Västerängsskolan.
Kom som du är och blås liv i basketådran.

Frågor och funderingar? Hör av dig till Fredrik Malmqvist som är ansvarig för laget, Fredrik@fredda.se.

Annars välkommen, vi ses på tisdag klockan 21:00 i Västerängsskolan.