TACK!
Jag vill tacka för alla röster och för allt stöd som jag och Socialdemokraterna fått. Jag är stolt över att vi Socialdemokrater i Håbo helt gått emot rikstrenden och nu återstår det att föra diskussioner om hur vi på bästa sätt löser den politiska situationen i Håbo.
Godnatt alla och återigen tack!
Agneta Hägglund, Socialdemokraterna
