Skokloster Offshore Race & Event
(Insändare) Det blev en härlig dag i Skokloster på lördagen den 25 aug då det stora båtracet gick av stapeln vid Skokloster.
Många oroväckande moln, men det kom inget regn, som tur var.
Roligt med alla aktiviteter runt omkring det hela. Allt för gammal som ung och många matställen.
Mycket folk och härlig musik vid Sjövillan, där en man satt och spelade dragspel. (tyvärr vet inte vad han heter)
Sensommarhälsningar
Siv Sköld
