Bildreportage från Skokloster Powerboat Race
(Insändare) I dag söndag den 25 augusti åkte vi till Skokloster för att titta på båtracet.
Härligt soligt och skönt väder var det. Ponnyridning och helikopter färder fanns det, mat och dryck också. Tyvärr inte så mycket att se i år, mot förra året, då var det flera stånd och en massa underhållning.( kanske lite för mycket då, lagom är bäst) Nu var det Seniorer (Gubbar) som körde racet, säkert tuffa veteraner. Lite flera båtar hade vi velat sett.
Hälsningar
Text & Foto: Siv Sköld
Läs mer på http://www.skoklosterrace.se/
