Vikingen förskola firade 15 år
(Insändare) Lördagen den 1 juni var det många som kom och firade på Vikingens Förskola, barn, föräldrar samt släktingar.
Fint väder för utomhus aktiviteter därtill saft, kaffe, bullar, tårta dessutom fanns varmkorv. Även ett loppis fanns där man kunde fynda.
Innan avslutningen erbjöds även ponnyridning.
Rolf Adolfsson
