Skolstipendier delades ut
På kommunfullmäktiges sammanträde den 15 december delades Håbo kommuns två skolstipendier ut till klass 6v från Vibyskolan och klass 8b från Västerängsskolan.
Den 9 december 2013 beslutade skolnämnden att det skulle delas ut två årliga stipendier. Det ena stipendiet går till den årskurs 6:a med det högsta genomsnittliga meritvärdet och det andra till den 8:a med det högsta genomsnittliga meritvärdet.

Klass 8b, Västerängsskolan
Stipendiet är på 10 000 kr vardera och betalas ut av skolförvaltningen.
Källa: Håbo kommun
