Hem | Övriga Nyheter | Sport | Äntligen!

Äntligen!

Genom
teckensnitts storlek: Decrease font Enlarge font

Nu har basketen hittat till Bålsta för oss som är lite "äldre". Är du 20+ och intresserad av att spela basket så har din tid nu kommit.



Vi är ett glatt gäng som spelar utan några större förväntningar mer än att ha roligt, varje tisdag klockan 21.00 i Västerängsskolan.
Kom som du är och blås liv i basketådran.

Frågor och funderingar? Hör av dig till Fredrik Malmqvist som är ansvarig för laget, Fredrik@fredda.se.

Annars välkommen, vi ses på tisdag klockan 21:00 i Västerängsskolan.



Prenumerera på kommentarer Kommentarer (0 Skickat)

totalt: | visar:

Lämna kommentar

OBS att du måste vara inloggad för att kunna skicka kommentar!
Klicka här för att logga in

Kommentarer granskas inte före publicering. Det innebär att den som skriver en kommentar själv ansvarar för kommentarens innehåll. Den som skriver kommentarer ska följa svensk lag. Kommentera gärna, håll god ton och var artig, hota aldrig, använt sunt förnuft.

Skulle du känna dig förolämpad/kränkt av ett/flera ord/uttryck, vänligen kontakta HåboPortalen (info@haboportalen.se).

  • Bold
  • Italic
  • Underline
  • Quote

Vänligen knappa in koden som finnes i bilden:

Captcha

Bålsta Kabel TV






Bedöm denna artikel:

0

Fler nyheter

1 2 3 4 5 > Visar 1 - 20 av 2751