Cowboymannen Lennart har fått en minnesskylt
Nu har den vinkande cowboyen Nils Lennart Lundkvist fått en minnesskylt uppsatt i Övergran.
Någon staty blev det inte, men efter ett medborgarförslag av Marika Liestam och några år så står nu en skylt om den berömda cowboymannen.
Attila Gal
HåboPortalen
Läs mer
HåboPortalen (19 sept 2011) Han vinkade ända in i döden
Facebook: Cowboymannen som vinkade i Övergran i 57 år
